poniedziałek, 5 listopada 2012

Czas się kurczy.

Odkąd zostałam mamuchem, czasu mam jak na lekarstwo. Pomysłów za to na jego zagospodarowanie jak zwykle mi nie brakuje. To stanowi pewien problem.

Mam kilka zainteresowań, które postaram się tu systematycznie wrzucać.
Po pierwsze rękodzieło. Idą święta więc będę się mogła systematycznie tu wyżywać.
Po drugie kuchnia. Z gotowania zawsze byłam słaba, ale to nie znaczy że nie mogę się bawić w kuchni. Przepisy, którymi będę się tu dzielić mają jedną wielką zaletę będą proste i szybkie.
Po trzecie konkursy. Tak, tak jestem fanką konkursów i gratisów.

No i oczywiście moją obecnie największą pasją jest mój syneczek! O nim tu będzie najwięcej.

Na początek karteczka, którą zrobiłam już dawno temu :)
Techniką scrapbooking metodą "kolorowanie stempli"


2 komentarze:

  1. Śliczna kartka ;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta kartka :)))) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)))
    http://w-sumie-czemu-nie-by-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń